Swinger historier håndværker anmeldelse

Vi har arbejdet på at lave vores version af bogen, både musikalsk og på billedsiden og gennem tekst. Herefter skrev instruktøren videre på teksten, og i september lå første udkast til manuskriptet klar. Siden blev det beskåret og bearbejdet, og gruppen, der også består af lyddesigner Sune Skuldbøl Vraa Nielsen, var på studietur til Ærø for at hente inspiration og lydbidder til forestillingen, og i løbet af januar og februar blev det hele skruet sammen, og prøverne kunne. Han læste bogen og fortæller: Jeg blev fanget af Carsten Jensens fortællelyst, hans storladne billeder, det barske univers, og beskrivelsen af hans skildringer af menneskernes skæbner. Det har naturligvis været en stor udfordring at skære 693 sider ned til en forestilling på 1 time og 20 minutter, fortæller Peter Holst. .

Gewagtes ausgehen ficken jungs

Peter Holst fra Grønnegade Teater i Næstved, der havde premiere på forestillingen. Teaterbrevkassen (Foto: Sascha Hegner, Layout: Anne Birk). Sammen med instruktør Leiv Arne Kjøllmoen og lysdesigner Pernille Plantener Holst, lavede han en råskitse til forestillingen, der var færdig. Vores brevkasseredaktør Cathrine Errboe sidder klar til at hjælpe med det du undrer dig over.

Hausfrau fickt Handwerker im Wasserbett.